• تلفن 041-4115
  • ایمیل info@Drtechnic.com

تولید پکیج شوفاژ دیواری بوش آلمان در کارخانه بوتان

  • تولید پکیج شوفاژ دیواری بوش آلمان در کارخانه بوتان

    تولید پکیج شوفاژ دیواری بوش آلمان در کارخانه بوتان

    • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
    • اخبار

تولید پکیج شوفاژ دیواری بوش آلمان در کارخانه بوتان

گروه بنگاه‌ها: به دنبال انعقاد قرارداد همکاری میان شرکت های بوتان و بوش در سال گذشته، خط تولید شوفاژهای دیواری بوش درکارخانه بوتان آغاز به کار کرد.

آندریاس اشمیت، مدیرعامل شرکت بوش تجارت پارس در گفت‌وگویی در خصوص راه‌اندازی خط تولید محصولات بوش برای نخستین بار در تاریخ حضورش در ایران به خبرنگار دنیای اقتصاد گفت: دو سال قبل تصمیم گرفتیم که در ایران با گشایش دفتری آغاز به کار کنیم. بازار ایران و ذائقه مردم را می‌شناختیم و بر همین اساس به منظور توسعه مناطق فعالیت بوش در دنیا، بر بازار ایران نیز متمرکز شدیم.

وی بر این باور است که ایران از حیث جمعیت جوانی که بالغ بر 2 میلیون نفر از آن تحصیل کرده‌های آماده به حضور در بازار کسب و کار هستند، می‌تواند برای تقاضای محصولات خانگی با تکنولوژی روز دنیا، بازار مناسبی باشد.

اشمیت افزود: ایران را باور کردیم و دیدیم که نیاز به سرمایه‌گذاری هست بنابراین گروه صنعتی بوتان را به دلیل مردمی بودن ان و اقبالی که میان خانواده‌های ایرانی دارد را انتخاب کردیم.

مهدی چنگیزی رییس هیات مدیره شرکت گروه صنعتی بوتان نیز در این مراسم با اشاره به این که هدف از همکاری با شرکت بوش موضوع یادگیری و به روز رسانی تکنولوژی در ایران است، تصریح کرد: اکنون بوتان 85 درصد بازار آبگرمکن‌های دیواری را در ایران در دست دارد و محصولاتش سومین رتبه سهم بازار کشور ایتالیا را در دست دارد.تا کنون بیش از 500.000هزار دستگاه از محصولات گرمایشی بوتان به اروپا صادر شده است.

در همین راستا عباس هاشمی مدیر کل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز خاطرنشان کرد: انتظار ما به عنوان دولت از شرکت بوش این است که در فاز دوم همکاری با بوتان در زمینه‌های فعالیت‌های R&D، آموزش پرسنل و موضوعات نرم‌افزاری نیز همکاری‌های خود را با بوتان گسترش دهند.

وی افزود: علاوه بر این در بازارهای خارجی نیز که بخشی از آن در اختیار بوش است، از بوتان به عنوان هاب منطقه برای صادرات محصولات مشترک میان دو کشور یاری گیرند.

 

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه on "تولید پکیج شوفاژ دیواری بوش آلمان در کارخانه بوتان"

avatar
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
saeed.hosaine
Guest

سلام.میخاستم ی طرحی ارائه بدم ک در صورت تحقق امتیاز بزرگی برای کارخانه شما خواهد بود