• تلفن 041-4115
  • ایمیل info@Drtechnic.com

مزایای پکیج دیواری و رهایی از دردسرهای موتورخانه و شوفاژ

 مزایای پکیج دیواری و رهایی از دردسرهای موتورخانه و شوفاژ

مزایای پکیج دیواری می تواند شما را برای همیشه از دردسرهای موتورخانه و شوفاژ خلاص کرده و آب گرم موردنیاز مصرف خانواده را در فصول مختلف سال به صورت آنی در دسترس آنان قرار دهد.

بسیاری از خانواده ها، در سالهای اخیر به دلیل نرخ بالای انرژی، هزینه های زیادی را برای گرم کردن موتورخانه ها صرف می کردند. علاوه بر این هزینه ، سوخت و سیستم نگهداری آنها کاری توانفرسا و با صرف زمان زیاد بود. این در حالی است که تکنولوژی های کنونی استفاده از پکیج را بسیار راحت تر از یک موتورخانه با حجم بزرگ و پیچیده کرده است. همچنین از لحاظ اقتصادی نیز پکیج ها بسیار باصرفه هستند.

پکیج ها، به خصوص از نوع پکیج دیواری ، جای کمتری برای نصب نیاز دارند، و میزان بهره وری آنها نیز بالاست. علاوه بر این، هر واحد آپارتمان از یک پکیج به صورت جدا استفاده می کند که این امر باعث استقلال واحدهای مسکونی می شود. این در حالی است که فواید و محسنات بیشمار پکیج های دیواری باعث محبوبیت آن ها حتی در سازمان های اداری هم شده است. به گونه ای که این روز ها کمتر به سراغ موتورخانه ها می روند.

به طور معمول پکیج دیواری داخل محوطه آشپزخانه و یا آبدارخانه بر روی دیوار قرار می گیرد. که توصیه می شود جهت ایجاد امنیت بیشتر، از دودکش دو جداره استفاده شود. بدین ترتیب هوای مورد نیاز دستگاه از محیط بیرونی به داخل وارد شده و خطر کمتری متوجه اعضای خانواده خواهد بود.

از جمله مزایای پکیج دیواری و جاهایی که می توان از پکیج دیواری برای گرم کردن خانه و یا ساختمان های تجاری نام برد استفاده از گرمایش از کف، رادیاتور، فن کوئل می باشد. بدینوسیله آب گرم مصرفی واحدهای مسکونی و تجاری نیز مهیا می شود. اگر خواهان صرفه جویی در مصرف انرژی هستید می توانید از ترکیب پکیج و کویل آب گرم بهره گیرید. بدین گونه گرمای مطلوبی با هزینه مناسبتری عایدتان خواهد شد.

نحوه عمل پکیج دیواری در فصل تابستان چگونه است؟

در این حالت هنگامی پکیج دیواری شروع به کار می کند که آب گرم موردنیاز باشد، این عملیات به صورت خودکار انجام می شود . به محض بازشدن شیر آب گرم ، سنسور فشار ،مشعل را روشن می کند و بعد از بستن شیر آب گرم، پکیج خاموش می شود. با استفاده از طریق برد کنترل الکترونیک این سیستم کار می کند. و مبدل حرارتی ثانویه پوسته- لوله فورا آب گرم را تولید می کند.

نحوه عمل پکیج دیواری در فصل زمستان چگونه است؟

یکی دیگر از مزایای پکیج دیواری درمورد نحوه ی عملکرد می باشد. نحوه عملیاتی پکیج دیواری آبگرم در فصل زمستان تفاوت دارد . چون علاوه بر گرمایش آب مصرفی باید رادیاتور و مدارهای گرم کننده را نیز گرم نماید. در این حالت نخست باید اب گرم مصرفی گرم شود. به محض بازشدن شیر آب گرم، سنسور برقی مدار رادیاتور را تا زمانی که آب گرم مصرفی باز است قطع می نماید. اما این وضعیت موقت است و با بسته شدن شیر آب گرم ، مجددا مدار آبگرم رادیاتور وصل می گردد.

با این حساب، دسترسی به آب گرم همیشه در فصل زمستان امکانپذیر است.

دیدگاه بگذارید

Be the First to Comment!

avatar
  Subscribe  
Notify of