• تلفن 041-4115
  • ایمیل info@Drtechnic.com

مزیت های پکیج دیواری

مزیت های پکیج دیواری

با توجه به نیازهای امروزی ما پکیج دیواری جایگزین َشوفاژ خانه های مرکزی و آبگرمکن های خانگی شده است که هم آب مصرفی در منازل را جهت استفاده در آشپزخانه،دستشویی ،استهمام و غیره تامین میکند و هم می تواند آب گرم مورد نیاز شوفاژ ها را فراهم کند.

پکیج دیواری مزیت های بسیار بیشتری نسبت به شوفاژها و آبگرمکن های خانگی دارد

از جمله مزیت های پکیج دیواری میتوان به محسوس نبودن نوسان دمای آب و همچنین صدای کمتر ان ها نسب ببه آبگرمکن و شوفاژ خاته ها در زمان روشن شدن و مدت زمان مصرف  اشاره کرد.

علاوه بر مزیت های فوق میتوان مهم ترین مزیت پکیج دیواری را نسبیت به سیتم شوفاژ و ابگرمکن راندمان بالاتر آن دانست. یکی دیگر از مزایای پیکج های دیواری استفاده از دودکش های مخصوص دوجداره است که علاوه بر خارج کردن دود به محیط خارج،هوای مورد نیاز پکیج را نیز از محیط خارج تامین میکند که این امر باعث ایمنی بسیار بالای دستگاه برای شما می باشد
پکیج های دیواری را میتوان در تابستان و زمستان مورد استفاده قرار داد.

اگر پکیج دیواری را در حالت تابستان قرار دهید،آب گرم آن فقط برای مصرف داخلی قابل استفاده است و اگر آن را در حالت زمستان قرار دهید،آب گرم را به شوفاژها هم انتقال می دهد.درجه آب گرم مصرفی و شوفاژها از طریق درجه قرار رفته بر روی دستگاه وتوسط خود شما قابل تغییر است
از مزیت های دیگر استفاده از پکیج دیواری ، میتوان به اشغال فضای کمتر نسبت به دستگاه های آبگرمکن ایستاده و همچنین سیستم شوفاژخانه مرکزی اشاره کرد.

برای استفاده بدون مشکل و همچنین بالا بردن ایمنی قبل از استفاده  از پکیج دیواری باید در ازای هر کیلو وات از توان دستگاه به اندازه یک متر مکعب فضای خالی قرار دهید و همچنین دریچه ایی را برای جابه جایی هوای ازاد در نظر بگیرید تا اکسیژن مورد نیاز دستگاه از طریق آن دریچه تامین شود و همچنین در صورت به وجود امدن مشکل و ایجادنشتی در پکیج از تجمع گاز جلوگیری شود.

دیدگاه بگذارید

Be the First to Comment!

avatar
  Subscribe  
Notify of