• تلفن 041-4115
  • ایمیل info@Drtechnic.com

نحوه انتخاب پکیج های ایده آل برای منزل به همراه شرایط نصب!

نحوه انتخاب پکیج های ایده آل برای منزل به همراه شرایط نصب!

نکاتی مهم در انتخاب پکیج :

انتخاب پکیج

دستگاه پکیج دیواری وظیفه گرم نمودن رادیاتور های ساختمان و تامین آب گرم مصرفی در ساختمان را بر عهده دارد.
پکیج دیواری بدلیل نداشتن منبع ذخیره آب گرم، امکان گرم نمودن رادیاتور ها و گرم نمودن آب گرم مصرفی را بطور همزمان ندارند و در طراحی سیستم اولویت گرمایش با گرم نمودن آب گرم مصرفی می باشد.

بعد از باز شدن شیر آب گرم مصرفی تمام قدرت دستگاه صرف گرم نمودن آب گرم مصرفی می شود و اگر شیر آب گرم مصرفی به طور طولانی باز بماند، رادیاتور ها سرد می شوند.
لازم است در مصرف آب گرم به این نکته توجه نمود که نباید به طور طولانی شیر آب گرم در زمستان باز بماند تا رادیاتور ها سرد بشوند.

کدام پکیج برای منزل شما ایده آل تر است؟

انتخاب پکیج تا زیر بنای 240 متر مربع: میزان آبدهی یک پکیج دیواری 24 کیلو وات ( 24000 وات )، 7 لیتر در دقیقه آب 50 درجه سانتی گراد می باشد؛ که برای منزل مسکونی معمولی با یک حمام و یا یک سرویس بهداشتی و آشپزخانه مناسب است.

انتخاب پکیج تا زیر بنای 280 متر مربع: میزان آبدهی یک پکیج دیواری 28 کیلووات ( 28000 وات )، 8 لیتر در دقیقه آب 50 درجه سانتی گراد می باشد؛ که برای منزل مسکونی با یک حمام و یک سرویس بهداشتی و آشپزخانه مناسب است. ولی برای منزل مسکونی که دارای دو حمام و یک سرویس بهداشتی و آشپزخانه می باشد مناسب نیست.

انتخاب پکیج تا زیر بنای 300 متر مربع: میزان آبدهی پکیج دیواری 35 کیلووات ( 35000 وات )، 10 لیتر در دقیقه آب 50 درجه سانتی گراد می باشد که برای واحدی که دارای 2 حمام و سرویس بهداشتی و آشپزخانه می باشد مناسب است.

محلی که برای نصب پکیج دیواری انتخاب میشود باید دارای شرایط ذیل باشد.

بالای اجاق گاز و سایر وسایل گرمازا نباشد.
حدالقل فاصله ی دستگاه از دیوار مقابل یک متر باشد.
حدالقل فاصله از دیوار یا کابینت مجاور از طرفین 15ساتی متر باشد.
حدالقل فاصله از کف تا زیر پکیج 120سانتی متر باشد.
حدالقل فاصله ی عمودی از کلاهک تعدیل پکیج تا دریچه دودکش باید 30 سانتیمتر باشد.
هرگز نباید کلاهک تعدیل پکیج دیواری را به دریچه دودکش داخل دیوار نصب نمود؛ و حداقل 30 سانتیمتر پایین تر از دریچه دودکش نصب گردد؛ و هر چه بتوان دستگاه را نسبت به دریچه دودکش پایین تر نصب گردد بهتر است. زیاد شدن فاصله پکیج به دریچه باعث زیاد شدن مکش دستگاه می شود.

در صورتیکه قصد خرید و انتخاب پکیج دیواری دودکش دار دارید و می خواهید پکیج را در داخل کابینت نصب کنید، حتما توجه کنید که دستگاه برای احتراق نیاز به اکسیژن دارد و حتما باید درب کابینت کرکره ای باشد تا پکیج، اکسیژن مورد نیاز خود را از محیط دریافت کند.

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه on "نحوه انتخاب پکیج های ایده آل برای منزل به همراه شرایط نصب!"

avatar
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
علی معتمدی
Guest

بسیار مفید